Zadaj pytanie Expertowi:

Imię i nazwisko:

Adres e-mail:

Temat wiadomości:

Treść wiadomości:

 

Regulamin zakupów:

 

Koszt przesyłki

Koszt przesyłki pokrywa kupujący.

Tabela opłat za dostawę
Ilość sztuk   przelew / pobranie
Kurier 1 szt.20 PLN / 25 PLN
Kurier 2 szt.30 PLN / 35 PLN
Kurier 3 szt.45 PLN / 50 PLN
Kurier 4 szt.55 PLN / 60 PLN


Warunki płatności

Możliwość płatności za pobraniem kurierskim DPD

Płatność za towar następuje przelewem na konto bankowe.

ExtraOpony M. Garbacz
ul. Skrzypczyka 24
42-612 Tarnowskie Góry

NR KONTA: 07 1140 2004 0000 3102 4987 9948

BANK: mBank Bankowość Detaliczna BRE Banku S.A.


 


Ceny produktów

Obowiązująca cena danego produktu znajduje się w kolumnie "nasza cena brutto" i jest to kwota do zapłaty brutto za jedną sztukę.

Prezentowane na stronie produkty nie są ofertą w rozumieniu przepisów prawa cywilnego. Zastrzegamy sobie prawo do niewielkich zmian cen.


 

Składanie zamówienia

Zamówienie na wybrany przez siebie produkt możecie Państwo złożyć poprzez dodanie go do koszyka i wypełnienie dostępnego po wejściu na koszyk formularza. Jest to najprostsza, najszybsza i najdokładniejsza metoda składania zamówienia.

Formularz zamówienia jest skonstruowany tak, aby w jak najprostszy sposób przeprowadzić Państwa przez proces składania zamówienia.
W formularzu poza rubrykami przeznaczonymi do wpisania podstawowych danych teleadresowych, znajduje się również okno UWAGI, za pomocą którego możecie nam Państwo przekazać niestandardowe informacje.

Zamówienie możecie Państwo złożyć również telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej lub faksem.

Jak złożyć zamówienie?

Szybka i sprawna realizacja zamówienia oraz możliwość przekazywania Państwu informacji na temat jego stanu, uzależnione są od dokładności, z jaką wypełnicie Państwo formularz zamówienia, w szczególności chodzi tu o adres wysyłki, telefon kontaktowy, oraz adres e-mail. Brak adresu poczty elektronicznej e-mail, może spowodować wydłużenie czasu realizacji zamówienia.
Adres Państwa poczty elektronicznej będzie wykorzystywany jedynie w celu informowania o statusie zamówienia, lub nowościach i promocjach z branży ogumienia, przy zastrzeżeniu, że informacje takie będą Państwu wysyłane nie częściej, niż jeden raz w miesiącu.

Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji. Prosimy o konieczne zapoznanie się z treścią listu i sprawdzenie poprawności zawartych w nim danych. W razie stwierdzenia niezgodności przesłanych przez nas danych z prawidłowymi, prosimy o kontakt telefoniczny pod podany w liście numer telefonu, lub zawierającą poprawne informacje odpowiedź na niego.


 

Termin realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia w większości przypadków wynosi 1-3 dni robocze od momentu jego złożenia.

Wysyłka towaru poprzedzona zostanie powiadomieniem Państwa o tym fakcie e-mailem, lub telefonicznie. W przekazanej informacji podamy termin dostawy towaru.

W dniu zamówienia towar zostanie wysłany w przypadku zaksięgowania wpłaty do godz.16:30.

Jeżeli przelew bankowy nie dojdzie do godz.16:00 towar wysyłamy dnia następnego.

Jest możliwość wysłania dowodu wpłaty na adres e-mail: biuro@extraopony.pl

lub faxem pod numer 32 384 54 42, wtedy towar zostanie wysłany tego samego dnia.

Wysyłanie towarów odbywa się do godz.17:00.


 

Pora dostarczenia przesyłki

Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 9 - 17.

Nie możemy określić, ani zagwarantować dokładnej godziny doręczenia przesyłki, dlatego w celu ustalenia godziny dostawy niezbędny jest kontakt z firmą kurierską w dniu dostawy.

DPD Polska

22 577-55-55 lub 801 400 373

www.dpd.com.pl

Jest możliwość podania przybliżonej godziny w której kurier miałby dostarczyć przesyłkę.

W sytuacji, gdy dostarczający przesyłkę kurier nie zastanie Państwa, pozostawi informację o próbie jej doręczenia, w postaci AWIZO.

Pierwszego dnia po próbie dostarczenia, paczka będzie na Państwa czekać w lokalnym oddziale firmy kurierskiej, skąd będziecie ją mogli Państwo odebrać osobiście - adres oddziału firmy kurierskiej i wszelkie szczegóły dotyczące przesyłki znajdziecie Państwo na pozostawionym przez kuriera AWIZO.

Jeśli nie odbiorą Państwo przesyłki osobiście z siedziby firmy kurierskiej, drugiego dnia po awizowaniu paczki, kurier dokona próby ponownego jej dostarczenia pod wskazany w formularzu zamówienia adres.


 

Sprawdzenie zawartości przesyłki

Do przesyłki dołączony jest paragon zakupu lub faktura VAT wraz z kartą gwarancyjną.

Przy kurierze proszę sprawdzić czy towar jest zgodny z Państwa zamówieniem, jeżeli nie to proszę złożyć odmowę odbioru, a kurier zabierze opony z powrotem

W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz pozostawienia Państwu jego kopii (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy), oraz o niezwłoczne poinformowanie Działu Obsługi Klienta EXTRAOPONY M.GARBACZ w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.

W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji konsultantowi prowadzącemu zamówienie.


 

Zwrot lub wymiana towaru

Jeżeli dostarczony towar był zgodny ze złożonym przez Państwa zamówieniem, a mimo to chcą Państwo z niego zrezygnować z jakichkolwiek względów, istnieje możliwość odesłania opon w ciągu 10 dni roboczych od daty odbioru, na własny koszt.
Zastrzegamy, że w przypadku wynikłej z Państwa strony pomyłki przy wyborze właściwego towaru, jego wymiana lub zwrot środków pieniężnych mogą potrwać do 10 dni roboczych.

Jeśli dostarczony Państwu towar nie był zgodny z zamówieniem, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie. Tak szybko, jak to możliwe wymienimy towar na inny, na swój koszt.

Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie.
W przypadku braku dostępności towaru na wymianę firma EXTRAOPONY M.GARBACZ zastrzega sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych za zakupione opony lub felgi.


 

Zasady reklamacji


I. Prosimy o sprawdzenie dostarczonego towaru przy odbiorze.
W przypadku stwierdzenia, iż towar został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz pozostawienia Państwu jego kopii (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy), oraz o niezwłoczne poinformowanie Działu Obsługi Klienta EXTRAOPONY M.GARBACZ w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.
W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji konsultantowi prowadzącemu zamówienie.


II. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jakościowej jest potwierdzenie zakupu towaru w firmie EXTRAOPONY M.GARBACZ. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu.


III. Reklamację należy zgłosić w miejscu zakupu towaru, czyli w naszym sklepie, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Pracownicy Działu Reklamacji i Interwencji niezwłocznie skontaktują się z Państwem i poinformują o procedurze reklamacyjnej.


IV.Zastrzegamy sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru do punktu reklamacyjnego.

V.W przypadku uznania reklamacji jakościowej lub stwierdzenia niezgodności towaru z umową wymiana zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie.
W przypadku braku dostępności towaru na wymianę firma EXTRAOPONY M.GARBACZ zobowiązuje się do zwrotu środków pieniężnych za uznane w procesie reklamacji opony lub felgi.


VI. Koszty transportu towaru do/z reklamacji


Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt na swój koszt, pod wskazany przez pracowników Działu Reklamacji i Interwencji adres.
W przypadku uznania reklamacji jakościowej sklep internetowy zwróci środki pieniężne za usługę transportową, po przedstawieniu przez Klienta stosownych dokumentów, potwierdzających jej cenę.

Alternatywnym rozwiązaniem jest skorzystanie ze środków transportu sklepu internetowego. W takim przypadku odbiór reklamowanego towaru od Klienta do firmy EXTRAOPONY M.GARBACZ lub do innego punktu reklamacyjnego odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej. Ewentualne koszty zależą od tego czy reklamacja jakościowa zostanie uznana bądź oddalona.

W przypadku, gdy reklamacja jakościowa zostanie uznana Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z usługą transportową. Koszty transportu pozostają po stronie sklepu internetowego.

W przypadku, gdy reklamacja jakościowa zostanie oddalona koszty transportu pokrywa Klient zgodnie z tabelą zamieszczoną poniżej. Ceny zamieszczone w tabeli są cenami brutto.

Za usługę transportową EXTRAOPONY M.GARBACZ wystawia fakturę VAT

Towar

Ilość szt. do
reklamacji

Koszt transportu
do punktu
reklamacyjnego

Koszt transportu
z punktu
reklamacyjnego

Razem

Opony

1

2

3

4

25

30

45

60

25

30

45

60

50 zł

60 zł

90 zł

120 zł

Felgi

1-2

30

30

60 zł

3-4

50

50

100 zł

Dla ilości >4 szt. koszty transportu ustalane są indywidualnie w trakcie rozmowy z operatorem


Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.


 


Gwarancja na opony używane

Okres gwarancji na opony używane wynosi 31 dni od daty zakupu.

Opony przed wysłaniem do klienta trafiają na serwis i dokładnie sprawdzane są przez doświadczoną kadrę wulkanizatorów.

Na życzenie klienta wysyłamy dokładne informacje na temat danych opon i ich stanu oraz napraw o ile takie były.

Firma EXTRAOPONY M.GARBACZ udziela 31 dniowej gwarancji rozruchowej na wszystkie opony używane.

Każda opona używana zostaje cztero krotnie poddawana testom:

- 1 raz wizualnie podczas sortowania u dostawcy.
- 2 raz ciśnieniowo podczas rozładowania towaru.
- 3 raz ciśnieniowo w komorze wodnej przed samym zakupem przez klienta.
- 4 raz przy użyciu maszyny z czujnikami ultradźwiękowymi bicia bocznego oraz owalności opony.

Sprawdzian testowy ma na celu zweryfikowanie opony oraz wykrycie wad nie widocznych gołym okiem.

- uszkodzenia boczne
- uszkodzenia barkowe
- uszkodzenia czołowe
- uszkodzenia zewnętrzne
- uszkodzenia wewnętrzne

W przypadku uszkodzenia czołowego - przebicia opona zostaje naprawiona zgodnie z technologią firmy TIP-TOPOL i w 100% nadaje się do dalszej eksploatacji.

We wszystkich pozostałych przypadkach uszkodzeń opony nie trafiają do dalszej sprzedaży.

Opony używane naprawiane przez specjalistów EXTRAOPONY M. GARBACZ nie mogą być przedmiotem sporu reklamacyjnego który miałby wpływ na wymianie bądź zwrot opon, gdyż spełniają wszystkie wymogi bezpieczeństwa.


 

Ochrona prywatności

Dokonanie zakupów w Sklepie wymaga podania informacji kontaktowych (np. telefon, adres e-mail) oraz informacji niezbędnych do wystawienia faktury i dostarczenia przesyłki. Dane wprowadzone do formularza są wykorzystywane przez firmę EXTRAOPONY M. GARBACZ wyłącznie do tych celów. Będziemy zobowiązani jeśli wyrażą Państwo zgodę na wykorzystanie numeru telefonu lub adresu e-mail w celu wyrywkowego zebrania Państwa opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Powierzone nam Państwa dane osobowe są przesyłane i przechowywane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa.

Wszystkie opracowane przez nas procedury mają na celu uproszczenie w maksymalny sposób procesu składania zamówienia, skrócenia do minimum czasu jego realizacji, oraz uczynienia naszego sklepu jak najbardziej przyjaznym i funkcjonalnym dla Państwa.

Gwarantujemy dołożenia wszelkich starań, w celu jak najszybszego zdobycia poszukiwanego przez Państwa produktu.


 

Dane osobowe

1. Składając zamówienie w sklepach internetowych należących do EXTRAOPONY M. GARBACZ z siedzibą w Tarnowskich Górach przy ulicy Skrzypczyka 24 Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w związku z realizacją zamówień. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówień. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

3. Zgodne z ww. ustawą, Klienci sklepu internetowego extraopony.pl mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.

 

KONIEC REGULAMINU




"ExtraOpony" M. Garbacz

42-612 Tarnowskie Góry,
ul. Skrzypczyka 24
NIP 645-211-83-41

tel. 032 384 54 42
mobile. 0 501 364 347
biuro@extraopony.pl

"ExtraOpony" M. Garbacz
42-612 Tarnowskie Góry, ul. Skrzypczyka 24, NIP 645-211-83-41
tel. 32 384 54 42, 501 364 347, biuro@extraopony.pl

Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ